کد خبر: ۶۷۳۵۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۴۱۳
کلاهبردار حرفه ای که در پوشش مامور پلیس به بهانه خرید خودرو از 11 نفر کلاهبرداری کرده بود،شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش خبرداغ ،سرهنگ علی احمدی تبار گفت:‌ با مراجعه تعدادی از شهروندان خرم آباد مبنی بر اینكه فردی كه خود را به عنوان مامور معرفی و با شگردهای مختلف مبالغی برای خرید خودرو به صورت اقساطی از آنان دریافت و سپس متواری شده است ،رسیدگی به پرونده به صورت ویژه در دستور كار كارآگاهان اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداری آگاهی لرستان ، قرار گرفت.
 
وی افزود: با تحقیقات گسترده و اقدامات فنی و اطلاعاتی به عمل آمده ماموران موفق به شناسایی فرد كلاهبردار شده و در عملیاتی برنامه ریزی شده ، توانستند متهم را در مخفیگاهش دستگیر کنند.
 
جانشین فرمانده انتظامی لرستان ، اظهار داشت: با تحقیقات و بازجویی های فنی  و همچنین ارائه مستندات موجود ، كلاهبردار به جرم ارتكابی خود اعتراف كرد.
 
احمدی تبار با بیان اینكه تا کنون تعداد 11 فقره كلاهبرداری به ارزش یك میلیارد و دویست میلیون ریال از وی كشف شده است ، گفت : متهم پس از تكمیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.
انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: