کد خبر: ۶۷۳۳۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸
تعداد بازدید: ۵۱۲
سرپرست سازمان اقتصاد و بازاریابی فدراسیون فوتبال گفت: باید سطح فوتبالمان را به جایی برسانیم که برای لباس، کفش و کلاه تیم ملی دچار مشکل نشویم.
به گزارش خبرداغ ،امیر عابدینی در گفت و گو با خبرنگار کاپ با اشاره به احتمال تغییر برند البسه تیم ملی اظهار داشت: از زمانی که ساکت به عنوان مدیر تیمهای ملی انتخاب شده، سعی کرده در هر بخشی دردها را با مسکن بخواباند. برخی مسائل اطراف تیم ملی با این حال نیاز به جراحی دارد و به همین دلیل مسئولان فدراسیون به زمان بیشتری نیاز دارند. مثلا یکی از تیمهای ملی که اسم نمی برم، از سال گذشته برای مسابقاتی که در شهریورماه دارد، در اردو به سر می برد که اتفاق بسیار عجیبی است.

وی افزود: ساکت در گزارش هایی که به مهدی تاج درباره البسه تیم ملی ارائه کرده، از کیفیت لباس ها راضی نبوده است و به همین دلیل ممکن است به زودی اسپانسر البسه تغییر کند. البته هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده است.

عابدینی در پایان گفت: باید سطح فوتبالمان را به جایی برسانیم که برای لباس، کفش و کلاه تیم ملی دچار مشکل نشویم. شخصا از البسه فعلی تیم ملی خوشم نیامده و امیدوارم که ساکت و تاج نیز با من هم نظرباشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: