کد خبر: ۶۷۲۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
تعداد بازدید: ۱۳۸۲
درگیری دسته جمعی در باغ منطقه کن جنایت هولناکی را رقم زد.
به گزارش خبرداغ ،ساعت 4 ظهر جمعه 25 تیرماه امسال زن کارتن خوابی در حال پرسه زنی در باغ های منطقه کن بود که جسد 2 مرد در زیر درخت خرمالویی روبرو شد.

این زن که با دیدن این صحنه وحشت کرده بود خیلی زود ماموران کلانتری 142 را با خبر کرد و تیمی از ماموران با حضور در صحنه جنایت با جسد 2 جوان 26 و 29 ساله روبرو شدند که آثار ضربات زیاد چاقو روی بدنشان به جا مانده بود.

همین کافی بود تا بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران همراه ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران در صحنه جرم حاضر شوند.

بیش از 100 ضربه چاقو روی بدن 2 جوان وجود داشت و عاملان قتل پس از اقدام مرگبارشان چاقوی بزرگی را در دل یکی از قربانی حادثه فرو کرده و سپس پا به فرار گذاشته اند و این در حالی بود که مقداری مواد مخدر نیز در محل کشف شد.
تیم پزشکی قانونی در محل جنایت نیز پس از بررسی ها زمان مرگ را یک روز قبل دانست.

کارآگاهان که سرنخ هایی از عاملان جنایت به دست آورده اند احتمال می دهند که اختلاف بر سر مواد باعث درگیری دسته جمعی با این 2 جوان شده است.

بنا به این گزارش، بازپرس ایلخانی در این مرحله دستور داد تا جسد برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی منتقل و تجسس های ویژه برای دستگیری عاملان این قتل در اداره 10 پلیس آگاهی تهران آغاز شده است.

جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
0
0
چرا گشوری که این همه ثروت داره زن کارتو خواب باشه مگر جمهوری اسلامی نیست
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: