کد خبر: ۶۷۲۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
تعداد بازدید: ۵۰۱
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در آستانه شروع فصل جدید رقابت های لیگ برتر با چالش اساسی روبرو است چالشی که می تواند در میانه های فصل تبدیل به بحران شود.
معضل جدی سرخ پوشان تبریز و نگرانی مسئولانبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، با نزدیک شدن به رقابتهای لیگ شانزدهم ، بار دیگر تب وتاب فوتبالی افزایش یافت و تیم ها برای حضوری پرشور در لیگ و راضی نگه داشتن هواداران شان سعی در جمع آوری امتیازات از همین ابتدای فصل کرده اند و مسئولان تیم ها تلاش می کنند ضمن ارائه برنامه منظم اردویی و تمرینی ، تیم خود را برای رقابتهایی سرنوشت ساز آماده کنند.

امادراین بین تیم های تبریزی که در خطوط سه گانه خود بازیکنان مطرحی را جذب کرده اند. سعی در ارائه نمایش مطلوب ازهمان ابتدای فصل دارند. ومسئولان تیم های تبریزی سعی در کاهش مشکلات نموده اند تا دغدغه تیم های شان را برای کسب نتیجه گیری به حداقل برسانند.
اما در این میان باید به این نکته پرداخت که تیم ها برای حضور پرشور ازهمان ابتدا به فکر ارائه بازی های خوب ونتایج راضی کننده و جمع آوری امتیازات باشند. چرا با اشاره به ضرب المثل " خشت اول چون نهاد معمار کج  تاثریا می رود دیوار کج " اگر تیمی نتواند از همان ابتدا پرقدرت ظاهر شود نمی تواند به موفقیتی دست یافته و چالش های فراوانی پیش روی این تیم قرار گرفته وهواداران ناراضی و میانه های فصل دچار بحران شده واز قهرمانی فاصله می گیرد.
تراکتور و چالشی به نام زمین
شاید اگر به روند دوباشگاه خوب فوتبال تبریز یعنی گسترش و ماشین سازی نگاهی بیندازیم باید اذعان کرد که باتوجه به ارائه بازی های خوب گسترش فولاد درجام شهدای مدافع حرم وقهرمانی در این جام ، این تیم باروحیه پابه مسابقات لیگ می گذارد چرا که روحیه تیمی بازیکنان آبی پوش افزایش یافته و به نظرمی رسد جدیت در کار مردان گسترشی وجود دارد. از طرفی تیم ماشین سازی نیز با انجام برنامه تمرینی منظم و بهره گیری از بازیکنان بومی سعی در تقویت تیمی بازیکنان داشته وشاید گفت دغدغه جدی تیم مرتفع شده است. شاید تنها تیمی که می توان نگران وضعیتش شد تراکتورسازی بوده که حال ووضع این روزهای این تیم چندان مورد پسند هواداران نیست به طوریکه بلاتکلیفی نبود زمین این تیم نیز باعث واکنش مسئولان سازمان لیگ فوتبال کشورشده است. تراکتور به عنوان نخستین تیم تبریزی و با حمایت هواداران پرشور تبریزی و با جذب بازیکنان ستاره زمین بازی ندارد چراکه ورزشگاه یادگارامام تبریز نمی تواند پذیرای تیم تراکتور وهواداران پرشور این تیم باشد. البته مسئولان تیم باغشمال را برای برگزاری بازی های تراکتور در نظر گرفته اند اماظاهرا این مجموعه نیز نمی تواند پذیرای تراکتوری ها باشد وحتی تراکتور نمی تواند تیم ها را در این زمین شخم بزند. خلاصه موضوع زمین نداشتن تراکتور برای انجام بازی ها با توجه به میزبان بودن تیم در هفته های ابتدایی و نگرانی هواداران از کسب نکردن نتیجه مطلوب از سوی و همچنین تهدیدات سازمان لیگ از سویی دیگر سبب شده تا بار دیگر تراکتورسازی را در ابتدای لیگ شانزدهم بی مشکل نبینیم انگار قسمت نیست که هوادار پرشور تبریزی روی خوش دیده و تیم محبوب شهرشان را بی مشکل ببینند.
به منظور پی گیری این موضوع و رفع دل نگرانی هوادران سراغ مسئولان هیئت فوتبال تبریز رفته ایم که شادی جوابگویی این مسئولان پرشورها را راضی سازد.

تقیون : طی روزهای آتی زمین مسابقه تراکتورسازی معرفی می شود / فتاحی تا لحظاتی دیگر برای پی گیری موضوع به تبریز می آید
رضا تقیون در گفتگو با خبرنگار ما در باره موضوع پی گیری زمین مسابقات تمرینی تراکتورسازی اظهار کرد: باتوجه به ترمیم ورزشگاه یادگارامام تبریز ونزدیک شدن به رقابتهای لیگ شانزدهم ومیزبانی هفته های نخست رقابتهای تراکتورسازی و حضور سه نماینده لازم دانستیم که زمین برگزاری مسابقات تراکتورسازی را هرچه سریعتر معرفی کنیم.
وی در ادامه افزود: بدون شک هوادران نگران نباشند ، مسئولان شهری تبریز طی روزهای آتی ورزشگاه محل مسابقه تیم فوتبال تراکتورسازی را معرفی می کنند . واز طریق رسانه ها اعلام می شود.

تقیون ادامه داد: البته برای پی گیری موضوع زمین محل برگزاری مسابقه تیم فوتبال تراکتورسازی تا دقایقی دیگر فتاحی به تبریزمی آید و با مسئولان شهر تبریز جلسه ایی برگزار می کند.
مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال تبریز بااشاره به اینکه ورزشگاه تختی در باغشمال انتخاب شده است گفت: البته ورزشگاه جهان پهلوان تختی در باغشمال تبریز از گزینه های ما برای انجام بازی بوده است. اما باید دید که سرانجام چه مکانی به تصویب مسئولان شهری می رسد.
وی در باره اینکه مسئولان شهری باغشمال رابرای برگزاری دیدارهای تراکتورسازی در هفته های نخست مناسب ارزیابی نکرده اند تصریح کرد: البته باید عنوان کنم وظیفه هیئت فوتبال تبریز انتخاب مکان برای برگزاری دیدارهای تراکتورسازی خواهد بود و تصویب واجرایی کردن آن به جلسه مسئولان و شورای تامین برمی گردد.

باید دید که سرانجام سرخ پوشان تبریزی در چه ورزشگاهی حریفان را شخم می زنند و تراکتور این روزها آماده و حرف هم که می آید فقط مکان برد برابر حریفان نامعلوم است که عن قریب رسانه ایی شده وپرشورها مطلع می شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: