کد خبر: ۶۷۱۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴
تعداد بازدید: ۴۹۸
مدير حوادث و فوريت‌هاي پزشکي دانشگاه علوم پزشکي مشهد از انتقال یک مصدوم در حادثه آتش سوزی برج سلمان به بیمارستان خبر داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایسنا: مدير حوادث و فوريت‌هاي پزشکي دانشگاه علوم پزشکي مشهد از انتقال یک مصدوم در حادثه آتش‌سوزی برج سلمان به بیمارستان خبر داد.

رضا وفایی‌نژاد در گفت‌وگویی اظهار کرد: همچنین سه یا چهار نفر دیگر در آمبولانس‌‎های محل حادثه توسط تکنسین‌ها در حال درمان هستند.

همچنین معاون خدمات شهری و محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: از سرایت آتش‌سوزی به دیگر ساختمان‌ها و منازل مسکونی جلوگیری شده و تا نیم ساعت دیگر، آتش‌سوزی به طور کامل اطفا می‌شود.

خلیل‌الله کاظمی در گفت‌وگوی خبری در شبکه خراسان رضوی، اظهار کرد: در حال حاضر تنها ضلع شرقی برج سلمان دچار آتش شده و خوشبختانه از سرایت آتش به دیگر ساختمان‌ها و منازل مسکونی جلوگیری شده است.

وی افزود: احتمال دارد اطفاء حریق نیم ساعت تا 45 دقیقه دیگر ادامه داشته باشد.

کاظمی خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ مورد محبوسی از شهروندان در این برج گزارش نشده است.

وی یادآور شد: برج سلمان به علت ارتفاع آن و جنس نمای آن، قدرت آتش‌گیری بسیار بالایی داشت و از سه جهت دچار آتش‌سوزی شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: