کد خبر: ۶۷۱۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
تعداد بازدید: ۸۴۱
سرمربی اسبق فجر شهید سپاسی شیراز گفت: از برادرم خواستم با نفت کارش را شروع نکند.
به گزارش خبرداغ،غلامحسین پیروانی در گفت وگو با کاپ، درباره بحث حضورش روی نیمکت فجرشهید سپاسی شیراز اظهار داشت: تا این لحظه با من صحبتی نشده و فقط شنیده ام که چند نفر در این باره صحبت کرده اند. تا زمانی که ابزار نباشد من به آنجا نمی روم. همه می دانند که من دنبال مادیات نیستم و عاشق هستم اما جایی که امکانات لازم نباشد کاری از دستم بر نمی آید.

وی در پاسخ به این سوال که نگران نیست دوری اش از فوتبال طولانی شود، گفت: عیبی ندارد اگر قرار است بیایم باید شرایط فراهم باشد. نمی خواهم ناله و نفرین بچه های مردم پشت سرم باشد. سال قبل  کلانتری تا هفته های آخر خوب پیش رفت اما چون امکانات کامل نبود و به تیم او موج منفی داده شد نتوانست به هدفش برسد. خود من ابومسلم را به خاطر همین مسایل رها  کردم.

سرمربی پشین تیم امید در پاسخ به این سوال که آیا می پذیرد به عنوان مدیر فنی فجر سپاسی فعالیت کند، بیان داشت: من مربی ام و  حالا حالاها توانایی مربیگری را دارم و به کسی هم باج نداده ام. فقط هم از خدا می ترسم. خیلی از ما ایرانی ها خداپرست هستیم ولی خداترس خیلی کم است. من با تیم فجرسپاسی بیشترین افتخارات را آورده ام از قهرمانی در جام حذفی تا دو دوره نایب قهرمانی و یک دوره چهارمی حالا هم اگر قرار به همکاری باشد باید ابزار داشته باشم.

پیروانی درباره صحبت های اخیر محمد مایلی کهن علیه افشین پیروانی و طرح این ادعا که افشین برای بالا بردن قیمت خود بحث نفت را مطرح کرده بود اذعان داشت: به نظر من نباید جواب ایشان را بدهیم بلکه باید بگذاریم مردم قضاوت کنند. خدا از افشین حمایت می کند و حق پیروز است. من خودم به افشین زنگ زدم و گفتم بهتر است به نفت نرود به افشین گفتم تیم نفت سال گذشته در بالای جدول بوده و رتبه اول و دوم و سوم را تجربه کرده و حالا هم اگر تو به آنجا بروی پایین تر از مقام سومی چیزی از تو نمی خواهند پس اشتباه است که به آنجا بروی. مگر آقای ویسی استقلال خوزستان را قهرمان نکرد؟ اگر او هم در اهواز مانده بود از محالات بود که این فصل تیمش جزو چهار تیم اول باشد. در فوتبال باید یکسری مسایل را در نظر گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: