کد خبر: ۶۷۰۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴
تعداد بازدید: ۴۳۵
هم بازیکنان از او حرف‌شنوی داشتند و هم کارلوس کی‌روش. حالا با پایان زندگی فوتبالی‌اش می‌تواند در پستی جدید به کمک تیم ملی بیاید.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،خبر اضافه شدن جواد نکونام به لیست تیم ملی، همراه شد با سرمربیگری افشین پیروانی در نفت تهران. همین تداخل باعث شد که شایعات زیادی به وجود بیاید. به نظر می‌رسد برخلاف ادعاهای مطرح شده، نکونام قرار نیست دستیار کی‌روش باشد. کاپیتان سابق تیم ملی برای پست مدیر تیم ملی انتخاب شده است. جایی که در آن تبحر خاصی هم دارد. نکونام در زمان فوتبالش هم نشان داده که از پرستیژ خاصی برخوردار است. جواد هر تیمی که کاپیتانی‌اش را به عهده داشت، به خوبی وظایفش را انجام می‌داد. 

 

 

جواد در زمان حضورش در تیم ملی هم دست راست کی‌روش بود. او همیشه رابط بین بازیکنان و کادرفنی بود. هم بازیکنان از او حرف‌شنوی داشتند و هم کارلوس کی‌روش. حالا با پایان زندگی فوتبالی‌اش می‌تواند در پستی جدید به کمک تیم ملی بیاید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: