کد خبر: ۶۷۱۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
تعداد بازدید: ۵۷۹
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد از اعزام محیط بان زخمی دنا که از سوی شکارچیان از ناحیه دست هدف گلوله قرار گرفته بود به بیمارستان سمیرم خبر داد.
زخمی شدن یک محیط بان دیگر دنابه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، سید اسدالله هاشمی شنبه شب  افزود: جواد عمادی در حال تعقیب چهار شکارچی در ضلع شمالی دنا از ناحیه آرنج دست هدف گلوله قرار گرفت و حال وی رضایت بخش است.

به گفته وی عمل جراحی این محیط بان روز یکشنبه در بیمارستان شهرضا انجام خواهد شد.

وی گفت:این حادثه عصر هنگام رخ داد و با توجه به تاریکی شب عملیات گشت و تعقیب شکارچیان از نیروهای یگان حفاظت محیط که در منطقه استقرار دارند، ادامه دارد.

سه هفته قبل یک محیط بان دیگر دنا از ناحیه پامورد اصابت گلوله قرار گرفت و پس از چند روز بستری در بیمارستان شیراز ترخیص شد.

منطقه حفاظت شده دنا به وسعت 93هزار هکتار در حوزه استانهای کهگیلویه وبویراحمد، فارس ، چهارمحال وبختیاری و اصفهان واقع شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: