کد خبر: ۶۷۰۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳
تعداد بازدید: ۱۱۱۵
ابراهیم حاتمی‌کیا که در سال‌های گذشته، انتقادهای تندی علیه کیارستمی داشت، او را "عزیز کرده" خوانده بود، و یکی از شخصیت‌های آژانس شیشه‌ای با عینک سیاه را، کنایه‌ای به کیارستمی می‌دانند، در واکنشی پس از مرگ کیارستمی، او را «اصل‌ترین قلندر سینمای ایران» خواند.
به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: ابراهیم حاتمی‌کیا که در سال‌های گذشته، انتقادهای تندی علیه کیارستمی داشت، او را "عزیز کرده" خوانده بود، و یکی از شخصیت‌های آژانس شیشه‌ای با عینک سیاه را، کنایه‌ای به کیارستمی می‌دانند، در واکنشی پس از مرگ کیارستمی، او را «اصل‌ترین قلندر سینمای ایران» خواند.

واکنش حاتمی کیا به فوت کیارستمی
این کارگردان سینمای کشورمان، در پی درگذشت کیارستمی نوشت: «روحت قرین رحمت اصل ترین قلندر سینمای ایران».

حاتمی‌کیا چندی پیش نیز در انتقاد از کیارستمی خطاب به مسئولین گفته بود: «اگر دربرابر کیارستمی موضع نگیرند، یقین می‌کنم در دولت نفاق وجود دارد»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
0
چونکه خار چشمت بود بچه ی تبریز و.اذربایجان میبینی که دنیا چه احترامی بهش گذاشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: