کد خبر: ۶۷۰۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
تعداد بازدید: ۵۱۶
شبکه مستند سیما، یاد فیلمساز فقید عباس کیارستمی را با پخش مستند «دندان درد» در مجموعه «گنجینه» زنده می‌کند.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایسنا: مستند «دندان درد» ساخته کیارستمی در سال 59 فیلمی آموزشی در راستای توجه به رعایت بهداشت دهان و دندان است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این فیلم حول داستان کم توجهی محمدرضا عسگری، دانش‌آموز کلاس دوم دبستان، به این مسئله و در نتیجه دندان درد او شکل می‌گیرد و در نهایت با مراجعه به دندان پزشک و به کار بستن توصیه‌های او پایان می‌یابد.

«گنجینه» فردا چهارشنبه (16 تیر ماه) ساعت 21 از شبکه مستند سیما روی آنتن می‌رود و بازپخش آن پنجشنبه 17 تیر ماه ساعت 9 خواهد بود.

عباس کیارستمی، کارگردان مطرح کشور، پس از تحمل یک دوره بیماری عصر دوشنبه 14 تیر ماه درگذشت.

وی که دریافت نخل طلای جشنواره کن را در کارنامه دارد، از اسفند ماه گذشته با بیماری گوارشی دست و پنجه نرم می‌کرد و پس از مدتی مداوا در ایران، تصمیم بر آن شد که درمان وی خارج از ایران و در فرانسه پی گرفته شود. با این حال سرانجام کیارستمی به دلیل سکته قلبی دار فانی را وداع گفت.

شبکه مستند سیما، درگذشت این کارگردان مطرح سینمای ایران را تسلیت گفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: