کد خبر: ۶۷۰۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
تعداد بازدید: ۲۵۱۸
لغو قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان و عدم پذیرش بیمه تکمیلی برای آزمایشگاه، سونوگرافی، ویزیت پزشک و ... پس از مراجعه به مراکز درمانی موجبات اعتراض فرهنگیان را فراهم کرده است.
بیمه تکمیلی فرهنگیان لغو شد؟
به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب،فرشید سیاری مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره مباحث مطرح شده مبنی بر لغو ارائه خدمات درمانی به فرهنگیان اظهار کرد: هیچ تغییری در تعهدات قرارداد بیمه درمان تکمیلی صورت نگرفته و تمامی بیمه شدگان همچون گذشته و تا تاریخ 31 شهریورماه می‌توانند از مزایای این پوشش بیمه‌ای بهره مند شوند.

وی افزود: اما به جهت صیانت و مدیریت منابع مالی صندوق و جلوگیری از هر گونه افزایش حق بیمه (تا تاریخ 31 شهریورماه 1395) مقرر شده است هزینه‌های مربوط به ویزیت توسط بیمه‌شدگان پرداخت و متعاقب آن در کمترین زمان ممکن و با ارائه مستندات نسبت به دریافت این هزینه‌ها اقدام کنند.

همچنین رضا ادیانی، مدیرعامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ در گفت‌وگو با ایسنا در این باره گفت: قرارداد ما با وزارت آموزش و پرورش کارمزدی است و این امر به درخواست خود آموزش و پرورش و به دلیل تقاضای القایی بیش از حد و غیرمتعارف قرارداد مراکز سرپایی محدود شده است، ولی هزینه‌ها پرداخت می‌شود.

وی افزود: در قراردادهای کارمزدی ما با دستگاه‌ها از جمله وزارت آموزش و پرورش و صندوق بازنشستگی کشوری، منابع در اختیار بیمه‌گذار است و نقش بیمه‌گر پذیرش و رسیدگی به اسناد است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
0
2
با سلام از وزیر محترم آموزش وپرورش تقا ضا داریم هزینه ویزیت،آزمایشات، فیزیوتراپی و... همچون قبل با بیمه طلایی وبدون پرداخت وجه انجام شود تا همکاران فرهنگی بدون دغدغه مالی درهنگام بیماری خود واعضای خانواده به پزشک مراجعه کنند با تشکر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
0
4
واقعا خجالت نمی کشید .هرجای مراجعه می کنیم اظهار می کنند همه ...بجز آموزش وپرورش .اقا کسی نیست شما را استیضاح کنه پس حیا تون کجا رفته
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: