کد خبر: ۶۶۹۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
تعداد بازدید: ۶۸۳
غلامرضــا آزادی به آخرین وضعیـت فیلــــم های خود و حال و روز این روزهای سینمــای ایران اشاره کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: غلامرضــا آزادی به آخرین وضعیـت فیلــــم های خود و حال و روز این روزهای سینمــای ایران اشاره کرد.

اکران «حریر» از نیمه تابستان

غلامرضا آزادی تهیه کننده و کارگردان سینما در گفت و گو با ما در خصوص آخرین وضعیت فیلم «سندباد و سارا» با نام قبلی «جزیره مهربانی» گفت: این فیلم مراحل پایانی موسیقی خود را توسط مهدی خیرخواهی میگذراند و پخش آن برای جشنواره فیلم کودک خواهد بود. از طرفی تمام تلاشم را خواهم کرد تا به هر ترتیبی نوروز سال آینده اکران شود، چون فیلمی برای خانواده و کودکان است و به مسائل روز و ایران باستان می پردازد.

او در مورد آخرین وضعیت «حریر» عنوان کرد: این اثر آماده اکران است و سعی ما با پخش کننده فیلم یعنی شکوفا فیلم بر این است که در هفته سلامت (اواخر مرداد) در گروه آزاد اکران کنیم. وی همچنین در خصوص زمان اکران «قبیله من» گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده این فیلم مهر ماه در بخش هنر و تجربه اکران خواهد شد.

آزادی در بخش پایانی صحبت های خود با اشاره به اینکه فعالیت در سینمای ایران بسیار سخت شده، خاطر نشان کرد: افرادی که حقشان است در این سینما فعالیت کنند با وجود مافیا تنها می‌مانند، یعنی یا باید با مافیا کنار آمد و یا اگر نخواهید وارد این دسته ها شوید منزوی خواهند شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: