کد خبر: ۶۶۹۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
تعداد بازدید: ۷۰۷
گروه موسیقی «چارتار» برای برگزاری تور کنسرت‌هایش در اروپا، به کشورهای هلند، آلمان، انگستان و سوئد سفر می‌کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری برنا: گروه موسیقی «چارتار» برای برگزاری تور کنسرت‌هایش در اروپا، به کشورهای هلند، آلمان، انگستان و سوئد سفر می‌کند.

برگزاری کنسرت «چارتار» در اروپا

این کنسرت‌ها از بیست‌و‌سوم سپتامبر در رتردام آغاز و پس از آن در تاریخ ۲۴ سپتامبر در دوسلدرف، ۲۵ لندن، ۲۶ منچستر، ۳۰ گوتنبرگ و اول و دوم اکتبر در شهرهای استکهلم و فرانکفورت ادامه خواهد داشت.

آرمان گرشاسبى، آرش فتحى، احسان حائرى و آیین احمدى‌فر چهار عضو اصلی گروه چارتار هستند که در این تور به اجرای آلبوم‌های «جاده می‌رقصد» و «باران تویی» خواهند پرداخت

گفتنی است گروه چارتار پیش از آن نیز از تاریخ دهم سپتامبر (۲۰ شهریور) در شهر ونکوور و سپس در تاریخ‌های ۱۱، ۱۶ و ۱۷ سپتامبر (۲۱، ۲۶ و ۲۷ شهریور) در شهرهای کگلری، مونترال و تورنتو تور کنسرت‌هایش در کانادا را برگزار می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: