کد خبر: ۶۶۸۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱
تعداد بازدید: ۶۷۴
معاون اول قوه قضائیه در خصوص آخرین وضعیت تأمین قرار وثیقه بابک زنجانی توضیحاتی را ارائه کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در حاشیه مراسم تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران قوه قضائیه که عصر امروز در مجتمع شهید بهشتی برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص وثیقه بابک زنجانی گفت: وثیقه لازم 10 هزار میلیارد تومانی را نیاورده است.

وی افزود:‌ در صورتی که وثیقه تأمین شود کارشناسی صورت گرفته و پس از آن تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

محسنی‌اژه‌ای در پاسخ به این سوال که چرا شعبه رسیدگی کننده به پرونده زنجانی در دیوان عالی کشور محرمانه است، گفت: این شعبه کاملا مشخص است و به هیچ عنوان محرمانه نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مالباختگان سمج نگین غرب
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
0
0
نکنید این کارارو.افتخار سلطان وثیقه مربوط به ع-ل-ف متهم نگین غرب بوده و نباید این افتخاررا از ایشان میگرفتی به کس دیگه میدادی..که الحمدولله با بذل توجه با ازادی مشروط؟ازاد شده اند و البته مالباختگان چشمشان کور میخواستند پول کافی داشته باشند و نقد بخرند و پیش خرید نکنند.این پولهای هزاران میلیاردی هم که دادگاه به نفع مردم توقیف کرده بود به کسی مربوط نیست که چی میخاد بشه و نصیب کی میشه .
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: