کد خبر: ۶۶۸۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
تعداد بازدید: ۷۰۱
پدر عصبانی وقتی دریافت پسرش بی اجازه موتورسیکلت او را سوار شده به سراغش رفت تا فرزندش را به خانه برگرداند اما نمی‌دانست این تعقیب و گریز پایان شومی دارد.
پسر 13ساله جانش را بر سر یواشکی سوار شدن موتورسیکلت پدرش گذاشتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، شامگاه دوشنبه محمد – 13 ساله- همراه دوستش ایمان مخفیانه موتورسیکلت پدرش را سوار شدند تا در اطراف روستایشان گشتی بزنند اما همان موقع پدرش متوجه غیبت او شد و از آنجا که محمد گواهینامه نداشت و پدرش نگران بود ترسید که حادثه ناگواری رخ دهد. بلافاصله سوار بر خودروی پرایدش به تعقیب آنها پرداخت تا پسر را به خانه برگرداند اما پسرها با مشاهده عباس بسرعت فرار کردند و پدر عصبانی نیز به تعقیبش ادامه داد تا اینکه در یک لحظه ناگهان خودرو با موتور برخورد کرد و هر دو پسر به زمین پرت شدند.

پسر 13 ساله که ترک‌نشین بود در دم جان باخت و دوستش با شکستگی و جراحت‌های شدید راهی بیمارستان شد.

سرگرد هوشنگ سنگ‌پهنی فرمانده پلیس راه زرند در این باره گفت: متأسفانه عصبانیت پدر باعث مرگ پسرش شد و در حال حاضر تحقیقات در این باره ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: