کد خبر: ۶۶۷۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۲
تعداد بازدید: ۵۶۴
مدیرعامل سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع آتش‎سوزی در بازارچه کیان خبر داد
جوشکاری غیرایمن بازارچه کیان اهواز را به آتش کشاندبه گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب، امیر نجفی عنوان کرد: این حادثه در ساعت 13:36 دقیقه روز دوشنبه، 31 خرداد به سامانه 125 این سازمان اطلاع داده شد.

 

وی با اشاره محل دقیق این حادثه گفت: حریق در انتهای منطقه کیان نبش خیابان تکش رخ داد که پس از اطلاع رسانی، 4 دستگاه خودروی امداد و نجات و اطفا حریق در محل حاضر و عملیات مهار آتش را آغاز کردند.

 

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز این آتشسوزی را گسترده توصیف کرد و افزود: وزش باد شدید در این ساعت، خطر سرایت آتش را به مکانهای همجوار افزایش داده بود.

 

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه، ماموران از دو جبهه برای مهار آتش وارد عمل شده و حریق را در کوتاهترین زمان و با کمترین خسارت کنترل کردند.

 

نجفی با اشاره خسارات این آتشسوزی تصریح کرد: در این حادثه یک غرفه کاملا در آتش سوخت و به دو مغازه همجوار نیز آسیبهایی از نوع دودزدگی وارد شد.

 

وی در خصوص علت این حادثه نیز گفت: کارشناسان سازمان، علت این آتشسوزی را جوشکاری غیرایمن در محل تشخیص دادند.

 

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار کرد: این حادثه در ساعت 14:00 به صورت کامل مهار شد و خوشبختانه به کسی آسیب جانی وارد نشد.

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: