کد خبر: ۶۶۷۵۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
تعداد بازدید: ۲۲۸۹
ادعای سایت ترانسفرمارکت:
سایت ترانسفر مارکت که مشهورترین وبسایت دنیا در زمینه قیمت گذاری و نقل و انتقالات محسوب می‌شود، انتقال گولچ به پرسپولیس را تایید کرده است.
به گزارش خبرداغ ،مقدمات حضور گولچ در پرسپولیس فراهم شده و این مدافع استرالیایی - کروات، به زودی با سرخپوشان قرارداد امضا می‌کند. پرسپولیسی‌ها فصل قبل از الکساندر لوبانف به عنوان سهمیه آسیایی استفاده می‌کردند و با ورود گولچ، احتمالا قرارداد دروازه‌بان اول تیم ملی ازبکستان هم فسخ خواهد شد. جالب اینکه مسئولان پرسپولیس، هنوز مذاکره با گولچ را تایید نکرده‌اند اما سایت‌های بین المللی نقل و انتقالات، گولچ را بازیکن پرسپولیس می‌دانند.

 

سایت مشهور ترانسفرمارکت، اسنتقال گولچ به پرسپولیس را تایید کرده و حتی این بازیکن را در لیست خریدهای جدید پرسپولیس قرار داده است. تیم قبلی گولچ، شریف قهرمان مولداوی بود. گولچ در روزهای آینده احتمالا برای مذاکرات نهایی به تهران سفر می‌کند و در صورت توافق نهایی قرارداد می‌بندد.

 

برانکو قصد دارد محمد انصاری، دفاع چپ فصل پیش پرسپولیس را به پست مدافع میانی منتقل کند و به همین دلیل دنبال خرید یک دفاع چپ جدید است. حسین ماهینی که توانایی بازی در هر دو سمت دفاع را دارد هم بعد از پایان سربازی از ملوان، به پرسپولیس برگشت.

116

آی اسپورت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: