کد خبر: ۶۶۷۴۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵
تعداد بازدید: ۹۱۸
مدیر بیمارستان فوق تخصصی کودکان امیرکلای بابل تایید کرد که یک مادر اهل استان گلستان فرزند 11 ماهه‌اش را در این بیمارستان رها کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، مدیر بیمارستان شفیع زاه امیرکلا با بیان این که خانواده این کودک اهل استان گلستان هستند‌، گفت‌: این کودک برای درمان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شد و پس از آن هم به بخش منتقل شد.

دکتر حسن حسن نتایج افزود : چهار روز پیش مادر این کودک بیمار، به مدیریت بیمارستان مراجعه و مشکلات مالی خود را مطرح کرد که به او گفته شد که به هیچ عنوان نگران هزینه‌های درمانی نباشد. ولی این مادر که حال و روز خوشی هم نداشت و ظاهرا معتاد بود، کودکش را عصر روز پنجشنبه رها کرد و تاکنون خبری از او نداریم.
 
مادر معتاد کودک خود را در بیمارستان رها کرد+ عکس

وی ادامه داد‌: با توجه به این که از عصر دیروز به خاطر تعطیلات پایان هفته مددکار اجتماعی هم در بیمارستان حضور ندارد لذا با دو شماره تلفن موجود در پرونده تماس گرفته و به آدرس محل سکونت مراجعه خواهد شد ولی در صورت عدم مراجعه‌، بعد از درمان کامل‌، کودک 11 ماهه رها شده در بیمارستان با حکم قضایی و با هماهنگی‌هایی بین بهزیستی استان گلستان و بابل به بهزیستی سپرده خواهد شد.

رکنا: مدیر بیمارستان فوق تخصصی کودکان امیرکلای بابل با بیان این که چنین مواردی در این بیمارستان کم نیست و در طول سال چندین مورد از این اتفاقات را شاهد هستیم‌، گفت‌: اگر خانواده‌ها به هر دلیلی کودک خود را در بیمارستان رها کنند، دیگر بعد از مراجعه نیز به آنها سپرده نخواهد شد مگر این که با هماهنگی مراجع قضایی باشد چون ممکن است هر حادثه‌ای را برای کودک خود به وجود بیاورند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: