کد خبر: ۶۶۷۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۰
تعداد بازدید: ۷۸۷
شهرام و حافظ ناظری برای تهرانی‌ها و در فضای باز کنسرت تابستانی می‌دهند.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایسنا: شهرام و حافظ ناظری برای تهرانی‌ها و در فضای باز کنسرت تابستانی می‌دهند.

حافظ ناظری که تور کنسرت «ناگفته» را با خوانندگی پدرش شهرام ناظری در سراسر ایران برگزار کرده است، دوباره در تهران روی صحنه می‌رود.

این کنسرت مردادماه در فضای باز برج میلاد روی صحنه خواهد رفت و رپرتوار «ناگفته» با تغییر در قطعات و تنظیم آن‌ها برای علاقه‌مندان موسیقی ایرانی اجرا خواهد شد.

کنسرت تابستانی ناظری ها در فضای باز

بنا بر این گزارش، دلیل انتخاب فضای باز برای کنسرت توسط ناظری‌ها این بوده است که سالن‌های کنسرت تهران آن ظرفیت و گنجایش که مد نظر آن‌ها هست را ندارند.

پدرام فریوسفی (ویلن)، میثم مروستی (ویولا)، امین غفاری (ویولا)، آتنا اشتیاقی (ویلنسل)، سالار غفاربجویی (ویلنسل)، بابک غسالی (عود)، فرهاد صفری (بم‌باژ)، شهریار نظری (دف)، مهرناز شاه‌محمدی و الهه حیدری (گروه کر) و سید امین موسوی (مشاور هنری)، اعضای گروه «ناگفته» را تشکیل می‌دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: