کد خبر: ۶۶۶۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴
تعداد بازدید: ۲۷۷۳
کریستینا گریمی خواننده جوان آمریکایی پس از کنسرت در اورلاندو با شلیک گلولۀ فردی ناشناس کشته شد.
به گزارش خبرداغ،کریستینا گریمی خواننده جوان آمریکایی پس از کنسرت در اورلاندو با شلیک گلولۀ فردی ناشناس کشته شد.

پلیس فلوریدا می‌گوید که این خواننده پس از اجرای کنسرت در حال امضای عکس برای هواداران بود که فردی ناشناس به سوی او آتش گشود.

قتل خواننده زن جوان با شلیک ۵ گلوله حین برنامه زنده !! + تصاویر

پلیس اورلاندو پس از این حادثه در توئیتر نوشت: «با اندوهی عمیق خبر درگذشت کریستینا گریمی را تائید می‌کنیم.»

فرد مهاجم پس از شلیک چند گلوله به این خواننده خودکشی کرد. این خواننده جوان پس از حادثه تیراندازی با جراحات فراوان به بیمارستانی محلی منتقل شد و در بیمارستان درگذشت.

گریمی سال 2014 با شرکت در مسابقات استعدادیابی به شهرت رسید. او هنگام مرگ 22 سال داشت.

پلیس می‌گوید این خواننده جمعه ساعت 22 و 45 دقیقه به وقت محلی در محل برگزاری کنسرت در اورلاندو مورد اصابت گلوله قرار گرفت. هویت مهاجم که دو اسلحه گرم همراه داشت، همچنان ناشناس است.

خبر این حمله به سرعت در شبکه‌های اجتماعی پخش شد و واکنش‌های هواداران این خواننده را برانگیخت.

پلیس می‌گوید خواننده‌ای که شب گذشته در حین اجرای برنامه زنده در تئاتر پلازا در اورلاندو مورد صابت گلوله قرار گرفت کشته شده است.

قتل خواننده زن جوان با شلیک ۵ گلوله حین برنامه زنده !! + تصاویر

بر اساس گزارش آسوشیتدپرس، «کریستینا گریم»(Christina Grimmie)  شب گذشته(جمعه شب) با پنج گلوله‌ای که از طرف فرد ضارب به‌سویش شلیک شد به شدت زخمی شده بود که دقایقی پیش در بیمارستان جان باخت.

بر اساس گزارش پلیس ، برادر «گریم» که با فرد ضارب گلاویز شده بود نیز در این حادثه کشته شده است.  طبق این گزارش، هویت فرد ضارب که دو اسلحه به همراه داشت همچنان نامشخص مانده است.

به گفته پلیس محلی علت تیراندازی ضارب به سمت «گریم» هنوز مشخص نیست.

سخنگوی پلیس اورلاندو در این رابطه گفت:"تحقیقات پلیس در رابطه با حادثه آغاز شده است اما هنوز مشخص نیست که چرا این حادثه رخ داده است".

به گفته شاهدان عینی ، جمعیت با شنیدن صدای تیراندازی به سمت درب‌های خروج هجوم بردند.

«گریم» 22 ساله که اهل «نیوجرسی» است در حالی مورد اصابت گلوله قرار گرفت که اخیرا تور ششم مسابقه آواز شبکه  «ان بی سی» را به پایان رسانده بود.

خبر آنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: