کد خبر: ۶۶۵۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷
تعداد بازدید: ۴۲۸
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: وزرای امور خارجه، جهاد کشاورزی، نفت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی هفته جاری با حضور در مجلس به نمایندگان گزارش می دهند.

به گزارش خبرداغ،غلامرضا کاتب روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا اظهار داشت: محمد جواد ظریف رئیس دستگاه دیپلماسی فردا در مجلس شورای اسلامی حضور می یابد و گزارشی در مورد برجام و تاثیرات آن در موضوعات اقتصادی ارائه می کند.
وی افزود: محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی نیز روز دوشنبه در مورد تولیدات داخلی کشور و عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در مورد پروژه های عمرانی به نمایندگان مجلس گزارش می دهند.
عضو هیات رئیسه مجلس ادامه داد: علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز روز سه شنبه در موضوع اشتغال و بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در موضوع صادرات نفتی به نمایندگان گزارش ارائه می کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: