کد خبر: ۶۶۵۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
تعداد بازدید: ۵۰۹
مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از بررسی بیش از 11 میلیون و 600 هزار برگ سند پزشکی فرهنگیان از خرداد ماه سال 94 تاکنون خبر داد.
فرشید سیاری در گفت و گو با پانا، در پاسخ به این سوال که تاکنون چه تعداد برگ سند پزشکی فرهنگیان بررسی شده است؟، اظهار کرد: از خردادماه سال 94 تاکنون بیش از 11 میلیون و 600 هزار برگ سند پزشکی فرهنگیان بررسی شده است.
 وی در خصوص پرداخت هزینه سندهای پزشکی فرهنگیان ادامه داد: مبلغ 455 میلیارد تومان بابت هزینه ها پرداخت شده است.
 مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مدت قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان از اول خرداد ماه 94 تا پایان شهریورماه 95 است ، گفت: در سال جاری بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر از فرهنگیان و خانواده تحت تکفل ایشان با همکاری شرکت آتیه سازان حافظ تحت پوشش قرار گرفته اند.
 سیاری بیان کرد: اهتمام لازم برای مدیریت صحیح منابع وانتخاب روش مناسب به کارگرفته شد تا با پرداخت کمترین حق بیمه (پرداختی 15 هزار نفر توسط فرهنگیان و 15 هزار تومان توسط آموزش و پرورش) قرارداد درمان تکمیلی اجرا شود.
  وی بیان کرد: در این قرارداد کلیه اعمال جراحی و خدمات درمانی بدون سقف بوده و براساس تعرفه های مصوب قابل پرداخت است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: