کد خبر: ۶۶۵۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱
تعداد بازدید: ۴۰۰
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان:
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: با تلاش ماموران پلیس محموله یک میلیارد ریالی تلفن همراه در استان زنجان کشف شده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، جعفر رحمتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طرح مبارزه با قاچاق کالا عوامل این یگان در محور زنجان - خرمدره به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و دستور ایست دادند.

 

وی خاطر نشان کرد: ماموران پس از متوقف کردن خودرو و در بازرسی از آن 203 دستگاه انواع تلفن همراه کشف کردند.

 

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اعلام اینکه ارزش ریالی کالاهای کشف شده یک میلیارد و 100 میلیون ریال عنوان شده است، تصریح کرد: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

 

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرمجاز و توزیع کالاهای ممنوعه و قاچاق مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

*دستگیری سارقان زنجانی

رحمتی در ادامه به دستگیری سه نفر سارق کیف قاپ با کشف چهار فقره سرقت در استان اشاره کرد و یادآور شد: به دنبال اخبار رسیده مبنی بر سرقت‌های متعدد کیف‌قاپی بانوان در سطح شهر زنجان توسط موتور سواران، بلافاصله عوامل پلیس آگاهی استان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

 

وی بیان داشت: ماموران با رصد دقیق جرایم، سرانجام موفق به شناسایی مخفیگاه سارقان شدند و طی یک عملیات ضربتی و منسجم سه نفر سارق کیف قاپ، سابقه‌دار با محکومیت‌های متعدد قضایی را به صورت غافلگیرانه دستگیر کردند.

 

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان اظهار داشت: سارقان در بازجویی‌های فنی و پلیسی به چهار فقره سرقت کیف قاپی اعتراف و با پرونده تکمیلی تحویل مقام قضایی شدند.

 

وی ضمن تاکید بر حفظ هوشیاری شهروندان در مراقبت از وجوه نقد و اموال خود، از شهروندان خواست که از حمل و جا‌به‌جایی وجوه نقد زیاد و اسناد و مدارک معتبر و اشیای با ارزش در مواقع غیرضروری خودداری کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: