کد خبر: ۶۶۴۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵
تعداد بازدید: ۷۰۶
مرد ژله ‌ای که قرار بود صبح امروز در ملاء عام شود ، اجرای حکمش به چند روز آینده موکول شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از شفا آنلاین،طی ۲ سال گذشته چندین بار گزارش شده بود که فردی با ورود به منازل مردم در منطقه‌ کوشک جنوب شیراز، اقدام به پاره کردن لباس زنان در حین خواب کرده و در یک مورد نیز تجاوز به عنف توسط وی تایید شده است.

متهم که با شیوه‌ای خاص اقدام به آزار و اذیت طعمه‌هایش کرده و بعد از سرقت فرار می‌کرد، در طول دو سال دستگاه‌های امنیتی و پلیس‌های تخصصی استان فارس را مشغول کرده بود اما هر بار بدون برجا گذشتن هیچ ردی از محل حادثه متواری می‌شد.

صالحی دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: این فرد به اتهام افساد فی الارض و ایجاد ناامنی به طور گسترده در سطح شیراز از طریق ورود به عنف شبانه به منازل، تعداد زیادی از شهروندان و هتک حرمت نوامیس و تجاوز به اعدام محکوم شد.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز در ادامه افزود: شگرد کاری متهم که به مرد ژله‌ای معروف است به این گونه بود که از 12 شب تا 5.30 بامداد به صورت پنهانی وارد منازل مردم می‌شده و اعمال شوم خود را اجرا می‌کرده است که به گفته وی، 100 مورد ورود به منزل داشته است.

وی اضافه کرد: با اخذ فیلم دوربین مداربسته یکی از شکات متهم با تطبیق آزمایش DNA و گروه خونی و دیگر آثار به جای مانده از صحنه جرم از جمله نمونه خون‌های اخذ شده در آزمایشگاه ژنتیک، این فرد شناسایی و در تاریخ هفتم شهریورماه سال 94 دستگیر می‌شود.

صالحی همچنین گفت: در تاریخ 27 مهرماه قرار مجرمیت وی صادر و 26 دی ماه در شعبه اول دادگاه انقلاب حکم اعدام صادر شد که پس از اعتراض وارده، پرونده در شعبه 11 دیوان عالی کشور رسیدگی و رای مورد تایید قرار گرفت.

گفتنی است،‌قرار بود اجرای حکم این متهم صبح امروز در ملاء عام انجام شود که به چند روز آینده به تعویق افتاد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: