کد خبر: ۶۶۳۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
تعداد بازدید: ۴۲۱
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از برخورد زنجیره‌ای ۵ خودرو در اتوبان تهران-قم و آتش‌سوزی گسترده در انبار ۲۵۰ متری کالا در مرتضی گرد خبر داد.
برخورد زنجیره‌ای خودروها در اتوبان تهران-قمبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: سیدجلال ملکی اظهار داشت: ساعت 23:58 شب گذشته برخورد چند دستگاه خوردو در مسیر شمال به جنوب اتوبان تهران قم، نرسیده به شهرک سینمایی به سامانه 125 اعلام و ایستگاه 50 به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: یک نیسان حامل بار میوه به دلیل نامشخصی در محل واژگون شده بود و 5 دستگاه خودرو شامل دو پراید، پژو 206، پرشیا و آزرا با آن برخورد کرده بودند. در این حادثه راننده نیسان آسیبی ندیده بود اما 7 نفر از سرنشینان خودورهای دیگر دچار آسیب شده بودند که همه آنها به اورژانس تحویل داده شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: در پی این حادثه مسیر تردد خودروها مصدود شده بود که با انتقال خودروهای تصادفی به محلی امن توسط نیروهای آتش‌نشانی مسیر بازگشایی و محل حادثه برای بررسی به پلیس راهور تحویل داده شد. این عملیات در ساعت 1:07 به پایان رسید.

وی همچنین از وقوع حادثه دیگری خبر داد و اظهار داشت: ساعت 17 دقیقه بامداد آتش سوزی گسترده در انبار کالا واقع در مرتضی گرد به سامانه 125 اعلام و 4 ایستگاه به همراه خودروی تنفسی و تانکر آب به محل حادثه اعزام شد.

ملکی افزود: سه باب انبار در مجاورت یکدیگر به وسعت 250 متر که مملو از بسته‌های لوازم آرایشی و بهداشتی بود و محوطه 200 متری پشت این انبارها که مقدار زیادی ضایعات در آن نگهداری می‌شد‌، دچار حریق شده بود. آتش در حال سرایت به منازل مسکونی و سایر انبارها بود که با آغاز عملیات،‌ آتش‌نشان‌ها از سرایت آن جلوگیری کردند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه مصدوم نداشت اما خسارت مالی زیادی برجا گذاشت. بعد از اطفا و ایمن‌سازی محل حادثه در ساعت 2:09 به پایان رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: