کد خبر: ۶۶۳۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
تعداد بازدید: ۴۲۸
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات 30 تن ازساکنان یک مجتمع مسکونی از میان شعله‌های آتش و دود ناشی از آن خبر داد.
30 تن از حریق مجتمع مسکونی نجات یافتندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، سیدجلال ملکی در این باره گفت: در ساعت 7:09 صبح امروز حادثه حریق در یک مجتمع مسکونی به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان دو ایستگاه 9 و 89 و عوامل گروه نجات17 را به همراه خودوی حامل تجهیزات تنفسی، تشک نجات و بالابر به محل حادثه واقع در جاده ورامین شهرک ارغوان اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه افزود: محل حادثه یک مجتمع مسکونی چهارطبقه 20 واحدی بود که حریق در یکی از واحدهای 60 متری واقع در طبقه دوم رخ داده و شعله‌های آتش در حال سرایت به طبقات فوقانی بود.

وی با بیان اینکه دود زیادی طبقات این ساختمان را در بر گرفته بود، خاطرنشان کرد: شماری از ساکنان در این مجتمع مسکونی در میان دود وشعله‌های آتش محبوس شده بودند که عوامل آتش نشانی همزمان با ایمن سازی محل به دو گروه تقسیم شده و عملیات نجات و اطفای حریق را انجام دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه یک گروه از آتش نشانان ساکنان واحدهای مختلف را به پشت بام و محلی امن منتقل کردند افزود: گروهی دیگر نیز شعله‌های آتش را مهار و مدتی بعد به طور کامل اطفا کردند.

ملکی با بیان اینکه در مجموع 30 تن از ساکنان این مجتمع مسکونی توسط آتش نشانان نجات یافتند گفت: در میان نجات دادگان یک نوزاد شش ماهه نیز وجود داشت همچنین سه نفر از این افراد به دلیل سردرد و دودگرفتگی دچار مصدومیت شدند که در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اطفای حریق و انجام عملیات تخلیه دود افزود: آتش نشانان در ساعت 8:22 صبح امروز به عملیات خود خاتمه دادند و علت این حادثه نیز از سوی کارشناسان آتش‌نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: