کد خبر: ۶۶۲۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
تعداد بازدید: ۵۱۴
با پایان قرارداد برخی بازیکنان تاثیرگزار تیم فوتبال تراکتورسازی بازهم باید شاهد پوست اندازی تراکتوری متفاوت تر باشیم.

پیاده شدن سربازان از تراکتور ترقی یا انحطاط  شیاطین سرخ تبریزبه گزارش  خبرنگار خبرداغ  با پایان یافتن لیگ پانزدهم  تیم هابه تکاپو می افتند تا بار دیگر بازیکنان مورد نظر خود راجلب کنند.آنچه در این میان مهم است زمانی تیمی عملکرد موفقی از خود به نمایش می گذارد مسئولان آن تیم سعی می کنند تا به هرشکلی که شده بازیکنان موثر خود را جلب کنند تا بتواند در این تیم ماندگارشوند وفصل دیگر در خدمت این تیم باشند.

 

تراکتوردرلیگ چهاردهم

تیم فوتبال تراکتورسازی که در لیگ چهاردهم بابازیکنان خود وتحت نظر تونی اولیویرا به مقام نایب قهرمانی دست یافته بود به یکباره دست به جراحی بزرگی زد و بیش ازپانزرده بازیکن آن از تراکتور رفته و به جای آن بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شدند.

در واقع تا این بازیکنان توانستندخود راباتیم وفق دهند عملا هفته های زیادی از لیگ سپری شد وامتیازات زیادی برای تراکتور از دست رفت اما تراکتور با آن همه مشکلات وباحضور امیر قلعه نویی به مقام چهارمی لیگ پانزدهم دست یافت.

 

تاریخ تراکتور در حال تکرار

با اتمام لیگ پانزدهم و انجام بازی های لیگ قهزمانان  آسیا پرونده تراکتورسازی در سال 94-95 بسته خواهد شد اما در این میان باز نگرانی مسئولان دوچندان می شود به طوریکه ازسویی باید نگران حفظ بازیکنان بو د واز طفی به فکر جذب ستاره های ونیازمندی های سرمربی افتادچراکه اگر تیم ازهمان اوایل صحیح واصولی بسته نشود نتایج ناامیدکننده ایی به بار می آید و شاهد فاجعه در تیم باشیم.در این میان تراکتور باز شاهدتکرار تارخ است به طوریکه بازهم یازده بازیکن آن داعیه جدایی از تیم سرمی دهند و تیم ژنرال خالی از ستاره وسرباز می شود .ایوب کلانتری، علی حمودی، ابراهیم عابدنزاد،خالدشفیعی،شاهین ثاقبی،فردین عابدی،فرزادحاتمی،محمدایرانپوریان،محمدپور رحمت اله،مهدی کیانی،آلویس نانگ،کاردوسو،ازجمله بازیکنانی هستند که باپایان قرارداد روبرو هستند اگرمسئولان تراکتورحرکتی از خود به نمایش نگذارند شاید اینها جذب تیم دیگر شده و از تراکتورپیاده شوند.

اشکالات از دست دادن بازیکن یا مزایای آن

شاید در گفتگو با کارشناسان به این امر واقف بودند که مزایایی اینکه تیمی بازیکن از دست دهد یا جذب کند شاید به پوست اندازی دوباره تیم و ترقی وتحول تییم اشاره کردچراکه ممکن است گاهی اوقات پوست اندازی باب طبع تیمی باشد که از آن می توان به شوک یادکرد اما غالبا اینگونه نیست تغییرات سطحی شاید نتیجه بخش باشداما تغییرات در حد جدایی یازده بازیکن را نمی توان تغییرات جزیی دانست چراکه پازل تیمی به هم می خورد واصطلاحا تا تیم جمع وجور شود و هماهنگی لازمه را بدست آورند زمان زیادی می برد و امتیازات از دست  می رود کاری که تراکتور انجام داد واگر امتیازات ابتدای فصل را ازدست نمی داد شاید این تیم اکنون قهرمان لیگ پانزدهم بود.

به هرحال گذشت و مسئولان تلاش بکنند این بار شاهد تکرار تاریخ برای سرخ های تبریز نباشیم چراکه ممکن است باعث ترقی ویا ضعف شیاطین سرخ تبریزی شوند.

واین همه هوادارپرشورتبریزی از تب وتاب قهرمان شدن تیمشان بیفتند.باید دید تراکتورمدل جدید قلعه نویی یا بهتراست بگوییم تراکتورمدل 96 ژنرال در چه مسیری حرکت می کند؟ برد و قهرمانی یا .............


خدیجه خدائی

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: