کد خبر: ۶۶۲۱۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
تعداد بازدید: ۷۸۰
محاکمه متهمان؛
حکم قصاص و 75 سال زندان برای عاملان قتل جوان مسافرکش در جاده جاجرود از سوی قضات شعبه 47 دیوانعالی کشور تأیید شد و برای اجرا در اختیار دایره اجرای احکام دادسرای جنایی تهران قرار گرفت.
کشاندن جوان مسافرکش به جاده جاجرود توسط سه مردبه گزارش خبرداغ به نقل از از ایران، در جریان یک سرقت که 29 شهریور سال 83 رخ داد سه پسر زورگیر، جوان مسافرکشی به نام عقیل را به جاده جاجرود کشاندند و او را به قتل رساندند.


این سه متهم که پس از 10 سال به قتل راننده جوان اعتراف کرده‌اند در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شدند.

 

در این دادگاه یکی از متهمان به نام حسین به اتهام قتل جوان مسافرکش به قصاص نفس و به خاطر آدم‌ربایی و سرقت خودروی مقتول به 25 سال زندان محکوم شد و حامد متهم دیگر پرونده به خاطر شرکت در آدم‌ربایی و سرقت به 25 سال زندان محکوم شد.

 

متهم سوم نیز که هنوز متواری است به طور غیابی محاکمه شد و قضات دادگاه او را به خاطر سرقت و شرکت در آدم‌ربایی به 25 سال زندان محکوم کردند.

 

این حکم از سوی قضات عالی‌رتبه شعبه 47 دیوان عالی کشور مهر تأیید خورد و برای اجرا در اختیار دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: