کد خبر: ۶۶۱۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶
تعداد بازدید: ۴۶۷
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی:
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حوادث رانندگی در استان، سه کشته و ۱۰ مجروح بر جای گذاشت.
3 کشته در تصادف خونین در مرکزیبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم، سرهنگ ایرج کهریزی با اشاره به سوانح رانندگی در استن اظهار داشت: در نخستین حادثه رانندگی در اثر برخورد یک دستگاه مینی بوس با خودروی لیفان در محور ساوه-همدان به وقوع پیوست، راننده خودرو لیفان به سبب شدت جراحات وارده در دم فوت و راننده و 6 سرنشین مینی بوس مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه تصادف به بیمارستان منتقل شدند.

 

وی افزود: علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، تجاوز به چپ راننده خودروی لیفان عنوان شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: در حادثه دیگری در اتوبان کربلا که در اثر برخورد خودروی سوزوکی با یک دستگاه کامیون کشنده رخ داد، دو سرنشین خودروی سوزوکی به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و راننده و دو سرنشین دیگر آن نیز مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شدند.

 

سرهنگ کهریزی بیان داشت: علت این حادثه نیز از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، عدم توجه به جلو، ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده خودروی سوزوکی اعلام شد.

وی عنوان کرد: رانندگان درخواست در هنگام رانندگی درسطح محورهای مواصلاتی به علائم هشدار دهنده توجه داشته و با رعایت سرعت مطمئنه به رانندگی بپردازند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: