کد خبر: ۶۶۱۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
تعداد بازدید: ۴۳۴
فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: پلیس زن در عرصه های مختلف چون برگزاری مسابقات ورزشی ویژه بانوان بکارگیری می شود.

پلیس زن در مسابقات ورزشی زنان حضور می یابد

به گزارش خبرداغ به نقل  از خبرآنلاین، سردار حسن کرمی گفت: واحدهای ضداغتشاش در جمهوری اسلامی در راستای صیانت از امنیت و حقوق مردم تشکیل شد و یکی از مظاهر مردم سالاری دینی است.

او با اشاره به روند حکومت پیش از انقلاب، گفت: در آن زمان تئوری مقابله با اغتشاش متوسل به رویکرد سخت و خشن بود.

فرمانده یگان های ویژه ناجا با تشریح روند تکامل یگان ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: رویکرد امروز یگان ویژه، علمی و اجتماعی است.

سردار کرمی با اشاره به اینکه در دهه ۸۰ و ۹۰ یگان ویژه به تجهیزات مطلوب مجهز شده است، گفت: آموزش و ارتقای مهارت های علمی و عملی کارکنان این یگان در سال های اخیر به جد دنبال شد.

او گفت: امروز کشور به لحاظ امنیتی در وضعیت مطلوبی است و در ابعاد مختلف امنیتی به مرحله قابل قبول رسیده ایم. با توجه به شرایط داخلی اتخاذ رویکرد و راهبرد جدیدی در مواجهه با تنش های اجتماعی لازم و ضروری بود.

سردار کرمی گفت: راهبردهایی تعیین و مشخص شد، مبنای آموزش و تقویت تجهیزات این یگان براساس این راهبردها صورت گرفت.

او گفت: آموزش های این یگان هم در بعد عملیاتی و هم به لحاظ علمی و بصیرتی تعریف و مشخص شد، به طوری که این آموزش ها همسو با راهبردهای تعیین شده در پیشبرد اهداف کارآمد بود.

فرمانده یگان های ویژه ناجا تأکید کرد: راهبرد یگان های ویژه در مواجهه با مسائل از نوع بازدارنده بود و ساخت و خرید تجهیزات نیز براساس این راهبرد شکل گرفت.

او با اشاره به راه اندازی پلیس زن در یگان های ویژه، گفت: پلیس ضداغتشاش "مردم پایه" است و در عملیات های "مردم یاری" بکارگیری می شود .

سردار کرمی با اشاره به نقش آفرینی زنان در عرصه های مختلف، گفت: زنان در همه بحران ها و عرصه ها حضور قاطع و موثر داشتند و راه اندازی پلیس زن در یگان ویژه براساس یک نیازسنجی صورت گرفت.

سردار کرمی گفت: پیش بینی شده از پلیس زن در برگزاری مسابقات ویژه بانوان در راستای توسعه امنیت و نظم در ورزشگاه ها بکارگیری شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: