کد خبر: ۶۶۱۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲
تعداد بازدید: ۴۶۲
قائم مقام سازمان امداد و نجات خبر داد؛
قائم مقام سازمان امداد و نجات از برخورد خونین اتوبوس با تریلر در محور کرج ـ چالوس خبر داد و گفت: ۱۴ مسافر در این حادثه مصدوم شدند.
برخورد خونین اتوبوس با تریلر در محور کرج ـ چالوس در رابطه با مهمترین حوادث شبانه‌روز گذشته اظهار داشت: انحراف وانت‌پیکان از جاده در کیلومتر 60 محور قلعه‌گنج کهنوج ساعت 22 و 38 دقیقه شب گذشته سبب بروز حادثه شد که 12 نفر به دلیل آن مصدوم شدند.

 

وی افزود: برخورد دو دستگاه خودرو پژوپارس در کیلومتر 25 محور بوئین میاندشت الیگودرز در منطقه فریدون اصفهان نیز ساعت 16و 30 دقیقه روز گذشته سبب حادثه دیدن 5 مسافر شد.

قائم مقام سازمان امداد و نجات ادامه داد: برخورد اتوبوس با تریلر ساعت 9 صبح امروز در محور کرج ـ چالوس منطقه گچسر 14 مسافر مصدوم کرد که 4 نفر از مصدومین به دلیل شدت جراحات ناشی از این حادثه توسط نیروهای امدادی به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل شدند.

 

سلیمی خاطرنشان کرد: برخورد پژو و پراید در کیلومتر 20 جاده آببر ـ گیلوان در زنجان ساعت 7 و 36 دقیقه صبح امروز سبب آسیب دیدن 3 مسافر شد که در همه این حوادث، نیروهای امدادی بلافاصله از اطلاع وقوع حوادث، به محل اعزام شده و اقدامات لازم را جهت نجات جان حادثه‌دیدگان انجام دادند.

 فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: