کد خبر: ۶۶۰۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴
تعداد بازدید: ۳۶۹
در اصفهان رخ داد؛
اعضای باند خانوادگی دزدان طلافروشی‌های سطح استان اصفهان دستگیر شدند.
 ایران، سرهنگ «علی صادقی» رئیس پلیس برخوار گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از طلافروشی‌ها با شیوه و شگردی خاص توسط سه عضو یک خانواده موضوع دستگیری این باند در دستور کار قرار گرفت.


وی افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که اعضای این باند با شناسایی طلافروشی‌هایی که تجهیزات ایمنی مناسب نداشته‌اند به قصد خرید وارد مغازه شده و درحالی که یکی از آنها فروشنده را سرگرم می‌کرده فرد دیگر با استفاده از فرصت و غفلت فروشنده اقدام به سرقت طلاها کرده و سپس بدون اینکه طلایی خریداری کنند از مغازه بیرون رفته و متواری می‌شدند و فرد فروشنده پس از رفتن آنها متوجه سرقت تعدادی از طلاهایش می‌شد.

 

سرهنگ صادقی گفت: پلیس آگاهی اصفهان پس از اعلام سرقت طلافروشی در بهمن ماه سال گذشته موضوع را در دستور کار خود قرار داد و با توجه به غیر بومی بودن دزدان تحقیقات گسترده و اقدام‌های تخصصی و پلیسی ویژه را انجام داده و پس از آخرین سرقتی که در یکی از طلافروشی‌های شهرستان برخوار صورت گرفت مأموران بلافاصله در محل حاضر شدند و در یک عملیات ضربتی توانستند متهمان را دستگیر کنند.


این مقام پلیسی با بیان اینکه اعضای این باند سه نفر (یک زن و دو مرد) هستند، گفت: دزدان پس از دستگیری به بیش از چندین سرقت در شهرهای اصفهان، برخوار، شاهین شهر و میمه، مبارکه، فلاورجان، نجف آباد و تیران و کرون اعتراف کردند.
جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: