کد خبر: ۶۶۰۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
تعداد بازدید: ۴۳۹
تصادفات جاده ای؛
سخنگوی سازمان‌ آتش‌نشانی از تصادف رنجیره‌ای ۵ خودرو در اتوبان تهران-کرج خبر داد و گفت: این حادثه دو مصدوم بر جا گذاشت.
تصادف رنجیره‌ای ۵ خودرو در اتوبان تهران-کرجسیدجلال ملکی اظهار داشت: ساعت 9:27 برخورد چند خودرو در مسیر شرق به غرب اتوبان کرج، کیلومتر 16 به سامانه 125 اعلام و دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد. در محا حادثه مشاهده شد، یک دستگاه کامیون کمپرسی با عقب یک دستگاه تریلر و سه دستگاه پراید که جلوی تریلر قرار داشت، برخورد کرده و در محل متوقف شده است.



به گزارش تسنیم، ملکی تصریح کرد: در برخورد زنجیره‌ای این 5 خودرو، راننده کمپرسی دچار آسیب شد اما سرنشین دیگر آن که مردی حدوداً 30 ساله بود از خودرو به بیرون پرتاب شده بود که تحویل عوامل اورژانس شد.

وی افزود: خودروها به محل امنی منتقل و محل تحویل پلیس راهور شد. این عملیات در ساعت 10:20 به پایان رسید.



ملکی در ادامه از وقوع حادثه دیگری خبر داد و گفت: ساعت 8:42 برخورد یک خودرو با دیوار یک ساختمان در خیابان آزادی، بلوار شهید اکبری به سامانه 125 اعلام و دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه 206 صندوق‌دار هنگام حرکت به دلیل نامشخصی ابتدا با یک دستگاه پراید برخورد کرده و بعد از منحرف شدن از مسیر اصلی با یک سمند که مقابل یک ساختمان 4 طبقه پارک شده بود،‌ برخورد کرده و در محل متوقف شده است.



سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: برخورد 206 با سمند منجر به تخریب دیوار مسکونی شد اما پشت دیوار تخریب شده موتورخانه قرار داشت و خوشبختانه به هیچ‌فردی آسیب نرسید. بعد از ایمن‌سازی‌، محل حادثه تحویل مالک و پلیس شد و عملیات در ساعت 9:31 به پایان رسید.

 

آفتاب
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: