کد خبر: ۶۵۸۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
تعداد بازدید: ۴۱۶
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: جسد یك جوان 21 ساله كه 13 روز پیش در زرینه رود این شهرستان غرق شده بود، با تلاش نیروهای امدادی كشف شد.
كشف جسد جوان غرق شده در زرینه رود پس از 13 روزیادگار لندنیان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: پیكر این جوان ظهر دوشنبه توسط یكی از نیروهای شهرداری میاندوآب كه در حال اجرای عملیات خاك ریزی دیوار ساحلی این رودخانه بود، در حوالی پل شهید عطائی مشاهده شد.
وی ادامه داد: راننده بیل مكانیكی شهرداری بعد از رویت جسد این فرد بلافاصله با آتش نشانی تماس گرفته و موضوع را در میان گذاشت.
لندنیان گفت: جسد این جوان پس از شناسایی تحویل خانواده اش شد.
وی اضافه كرد: این فرد 25 فروردین ماه به همراه دوستان خود به ساحل این رودخانه رفته بود كه به قصد شنا وارد آب شده و به علت جریان شدید آب رودخانه بعد از دقایقی ناپدید شده بود.
وی افزود: طی این مدت نیروهای امدادی این شهرستان متشكل از آتش نشانی، فوریت های پزشكی 115، هلال احمر، نیروی انتظامی و مدیریت بحران فرمانداری تلاش های گسترده ای را برای یافتن جسد وی انجام دادند ولی موفق به پیدا كردن آن نشده بودند.
لندنیان اظهار كرد: در عملیات جست وجو كه با وجود جریان شدید آب و گستردگی دامنه این منطقه صورت گرفت، از نیروهای امدادی شهرستان های مهاباد، نقده، شاهین دژ و سپاه ارومیه نیز استفاده شد.
رئیس سازمان آتش نشانی میاندوآب به شهروندان توصیه كرد با توجه به قرار گرفتن در فصل بهار و شدت گرفتن جریان آب كه موجب سیلابی شدن و طغیان آب رودخانه های زرینه و سیمینه شده، از حضور در ساحل این رودخانه ها یا شنا در آن اكیدا خودداری كنند.
شهرستان میاندوآب با بیش از 260 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: