کد خبر: ۶۵۸۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
تعداد بازدید: ۴۸۷
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از وقوع تصادف یک دستگاه سواری پژوه ۴۰۵ با گاردیل در خیابان ستاری خبر داد وگفت: بر اثر این تصادف ۵ سرنشین خودرو سواری راهی بیمارستان شدند.
تصادف پژو با گاردریل در بزرگراه ستاریسخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از وقوع تصادف یک دستگاه سواری پژوه ۴۰۵ با گاردیل در خیابان ستاری خبر داد وگفت: بر اثر این تصادف ۵ سرنشین خودرو سواری راهی بیمارستان شدند.

سید جلال ملکی درباره جزییات این تصادف گفت: ساعت ۲۱:۱۴ شب گذشته حادثه تصادف در شمال به جنوب خیابان ستاری پایین‌تر از خیابان لاله به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و ماموران سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودرو پژو  ۴۰۵ با ۵ نفر سرنشین به شدت با گاردریل‌های حاشیه بزرگراه برخورد و متوقف شده بود.

ملکی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد بخشی از گاردریل‌ها وارد خودرو شده و این ۵ نفر مصدوم شده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران افزود: هر ۵ نفر از سرنشینان این خودرو که ۲۴ تا ۳۴ سال سن داشتند به مراکز درمانی منتقل شدند و خودرو پس از ایمن‌سازی‌های لازم به محل امنی منتقل شد. در ساعت ۲۱:۵۱ عملیات این حادثه به اتمام رسید.
 مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: