کد خبر: ۶۵۷۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
تعداد بازدید: ۸۱۷
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش:
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش گفت: طرح آموزش حقوق و تکالیف به صورت پایلوت در 15 استان و سپس به صورت کلی در کل کشور اجرا می‌شود.

مهناز احمدی در خصوص آموزش حقوق و تکالیف به دختران دوره متوسطه دوم، اظهارکرد: طرح آموزش حقوق و تکالیف به دانش آموزان دختر و پسر، والدین و مربی جزء این طرح است.

وی تصریح کرد: طبق تفاهم نامه وزیر آموزش و پرورش و معاونت رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، امسال سال اول اجرای این طرح است.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: این طرح به صورت پایلوت در 15 استان و سپس به صورت کلی در کل کشور اجراء می‌شود.

احمدی تصریح کرد: اکنون جامعه مخاطب کوچک برای آموزش در نظر گرفته شده است و دانش آموزان دوره متوسطه دوم آموزش می بینند چراکه خروجی‌های آموزش و پرورش هستند و باید نسبت به حقوق آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه دفتر زنان آموزش و پرورش مجری آموزش دختران است، گفت: آموزش پسران برعهده معاونت پرورشی است که فعلا برای آن برنامه ریزی نشده است.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: این ضرورت احساس شده که با توجه به مشکلات جامعه باید به نسل جوان اطلاعات و آگاهی مانند آموزش حقوق و تکالیف در کنار هم داده شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ احمدی عنوان کرد: این طرح در جهت تحکیم بنیان خانواده است چرا که دغدغه رهبری و بزرگان مملکت است و باید از لایه‌های پایین آموزش آن آغاز شود.

  ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: