کد خبر: ۶۵۷۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
تعداد بازدید: ۳۰۳
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف یک دستگاه خودروی سواری پراید با ۳ خودروی سواری دیگر در مسیر غرب به شرق بزرگراه کرج خبر داد.
تصادف پراید با 3 خودرو
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف یک دستگاه خودروی سواری پراید با ۳ خودروی سواری دیگر در مسیر غرب به شرق بزرگراه کرج خبر داد.

سید جلال ملکی درباره جزئیات این تصادف زنجیره ای، گفت: ساعت ۲۱:۴۲ شب گذشته، وقوع حادثه تصادف در غرب به شرق اتوبان کرج بعد از پمپ بنزین وردآورد به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله ماموران ایستگاه ۴۴ و ۱۰۹ به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: با حضور آتش نشانان در محل حادثه، مشخص شد یک دستگاه پراید به دلیل انحراف از مسیر اصلی با ۳ سرنشین با ۳ دستگاه خودروی سواری در حاشیه بزرگراه برخورد کرده است که این تصادف علاوه بر مجروح کردن چندین نفر، باعث ایجاد ترافیک در محور پرتردد غرب به شرق اتوبان کرج شده بود.

ملکی ادامه داد: یکی از رانندگان خودروهای مسافربر حادثه دیده از ناحیه پای راست شدیداً دچار آسیب دیدگی شده بود و هر سه سرنشین خودروی سواری پراید نیز که بین ۲۷ تا ۳۰ سال سن داشتند، دچار آسیب دیدگی شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی افزود: پس از ایمن سازی های لازم، هر ۴ نفر مصدوم حادثه به عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه تحویل داده شده تا تحت مداوا قرار گیرند.

ملکی افزود: علت این حادثه از سوی پلیس راهور در دست بررسی است.
 مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: