کد خبر: ۶۵۶۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
تعداد بازدید: ۶۳۵
رئیس فدراسیون والیبال گفت: در صورت محقق شدن کسب سهمیه والیبال، یکی از آرزوی های ورزش ایران که قدمت ۵۲ ساله دارد، برآورده می شود.
والیبال به دنبال تحقق آرزوی 52 سالهمحمدرضا داورزنی در حاشیه بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از تمرین تیم ملی والیبال گفت: ابتدا از مجموعه دولت که از برنامه های فدراسیون والیبال حمایت می کند، تشکر می کنم. کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان در این زمینه همکاری نزدیکی با فدراسیون دارند. این دو نهاد کمک می کنند که والیبال در مسیر رشد خود مشکلی نداشته باشد. توجه دوستان در این دو نهاد ورزشی به والیبال برای فدراسیون و تیم ملی ارزشمند است.

وی اضافه کرد: پیگیری های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک دلگرمی به تیم ملی والیبال می هد و بازیکنان باور دارند که تنها نیستند و در مسیر سخت کسب سهمیه خیلی ها از آنان حمایت خواهند کرد.

رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه مجموعه ورزش کشور این دغدغه را دارد که والیبال به عنوان تنها رشته تیمی ایران سهمیه المپیک ریو را کسب کند، گفت: خوشحالیم که مجموعه ورزشی کشور از هیچ کمکی برای رسیدن والیبال به هدف خود دریغ نمی کنند. در صورت محقق شدن کسب سهمیه والیبال، یکی از آرزوی های ورزش ایران که قدمت ۵۲ ساله دارد، برآورده می شود.

داورزنی با بیان اینکه والیبال ایران در ۱۰ سال گذشته مسیری طی کرده است که مردم انتظار شکست هم از آن ندارند، گفت: افکار عمومی تنها پیروزی از والیبال می خواهند و فدراسیون نیز تلاش دارد که به این انتظار پاسخ مثبت دهد.

رئیس فدراسیون والیبال تاکید کرد: این نوید را به مردم بدهم که کادر فنی تیم ملی نه ۱۰۰ درصد بلکه ۲۰۰ درصد تلاش خود را برای آمادگی تیم ملی به کار گرفته است تا تیم را آماده کسب سهمیه می کند.

وی در تشریح برنامه های آتی تیم ملی والیبال گفت: ۲۰ اردیبهشت ماه تیم ایران به فرانسه می رود و دو مسابقه تدارکاتی با فرانسه برگزار خواهد کرد. ملی پوشان هشت روز زودتر از مسابقات انتخابی المپیک راهی توکیو می شود تا از نظر آب و هوایی و شرایط جغرافیایی برای مسابقات آماده شود.

داورزنی تاکید کرد: مسیر پروازی ویژه (بیزینس کلاس) در نظر گرفتیم که بازیکنان به راحتی مسیر تهران تا توکیو را طی کنند و بلافاصله تمرینات خود را آغاز کنند. مشکل خاصی نداریم اما محتاج دعای مردم عزیز برای موفقیت تیم ملی هستیم.
 مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: