کد خبر: ۶۵۶۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴
تعداد بازدید: ۳۳۲
مرد جوان که به خاطر اختلافات قدیمی دست به قتل همسر سابقش و مادر و پدر او زده بود در صحنه جنایت بازداشت شد. در این حادثه دو پسر خانواده نیز مجروح شدند که به بیمارستان انتقال داده شدند.
شامگاه چهارشنبه گذشته، ماموران پلیس شهرستان گواور، گیلانغرب در جریان تیراندازی مرگباری در یکی از خانه‌های این شهرستان قرار گرفتند. با اعلام این خبر، اکیپی از ماموران راهی محل شده و مرد جوانی را که اسلحه کلاشینکف در دست داشت، دستگیر کردند. با حضور آنها در خانه مورد نظر با جسد دختر جوان و مادر و پدر او مواجه شدند. عامل این جنایت، دو برادر دختر جوان به نام مهسا را نیز مجروح کرده بود. دو پسر جوان برای درمان به بیمارستان انتقال داده شدند.

با انتقال مرد 29 ساله به اداره آگاهی تحقیقات از او صورت گرفت و متهم در رابطه با انگیزه خود از این جنایات گفت: چندین سال قبل با مهسا ازدواج کردم اما به خاطر اختلافاتی که باهم داشتیم سال 89 از هم جدا شدیم. اما بعد از مدتی من تصمیم به بازگشت گرفتم و در نهایت خانواده مهسا را راضی به ازدواج مجدد کردم. ما باهم نامزد کردیم، اما اختلافات ما تمامی نداشت. از دست کارهای مهسا و دخالت خانواده اش خسته شده بودم، به همین دلیل شب حادثه به سراغ مهسا رفتم و بعد از کشتن او، پدر و مادرش را نیز به رگبار بستم.

به گزارش آنا، سرهنگ محمدرضا آمویی معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه در رابطه با این خبر به آنا گفت: متهم پس از اعتراف به سه قتل و مجروح کردن دو برادر مهسا، با قرار بازداشت موقت روانه بازداشتگاه شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: