کد خبر: ۶۵۶۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
تعداد بازدید: ۷۶۴
معاون جمعیت هلال احمر استان زنجان از انفجار دیگ بخار در یکی از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی نوآوران زنجان خبر داد و گفت: متاسفانه این حادثه منجر به کشته شدن یک کارگر و مصدومیت ۳ نفر شد.
انفجار دیگ بخار یک نفر را در زنجان کشتمعاون جمعیت هلال احمر استان زنجان از انفجار دیگ بخار در یکی از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی نوآوران زنجان خبر داد و گفت: متاسفانه این حادثه منجر به کشته شدن یک کارگر و مصدومیت ۳ نفر شد.

غفور آقاجانلو اظهار داشت: امروز نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان که در عوارضی زنجان - تبریز مستقر است به محض دریافت خبر انفجار در یکی از واحدهای صنعتی زنجان با تجهیزات کامل به شهرک صنعتی «نوآوران» اعزام شدند.

وی تصریح کرد: انفجار در شهرک صنعتی «نوآوران» زنجان که در جاده بیجار واقع است راس ساعت 14:10 به وقوع پیوست.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان عنوان کرد: این حادثه به دلیل انفجار دیگ بخار در واحد صنعتی «رویین طلا» به وقوع پیوسته البته علت دقیق این مهم در دست بررسی کارشناسان ذیربط است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در این حادثه یک کارگر کشته و 3 تن دیگر زخمی شدند.

آقاجانلو ابراز کرد: 2 نفر از مجروحان انفجار توسط آمبولانس‌های اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند و سومین مجروح نیز در محل حادثه توسط نیروهای جمعیت هلال احمر به صورت سرپایی تحت مداوا قرار گرفت.
 ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: