کد خبر: ۶۵۵۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲
تعداد بازدید: ۱۴۳۳
بارسلونا امشب در دیداری حساس و از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باید به مصاف اتلتیکو مادرید برود؛ در حالیکه زخم خورده از شکست در ال کلاسیکو است.
پیغام مسی برای هواداران بارسلونا
بارسلونا امشب در دیداری حساس و از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باید به مصاف اتلتیکو مادرید برود؛ در حالیکه زخم خورده از شکست در ال کلاسیکو است.

بارسلونا شنبه شب در نوکمپ در حالیکه با یک گل از رئال پیش افتاده بود، در نهایت 2-1 مغلوب کهکشانی های 10 نفره شد تا روند بی شکستی این تیم روی عدد 39 باقی بماند. این شکست برای بازیکنان و هواداران بارسا بسیار گران تمام شده و آنها بهترین فرصت برای خارج شدن از شوک شکست در ال کلاسیکو را پیروزی بر اتلتیکو در بازی امشب می بینند.

در آستانه این بازی حساس، لئو مسی که در ال کلاسیکو فروغ همیشگی را نداشت در فیسبوک خود خطاب به هواداران بارسا نوشت:" در حال آماده سازی خودمان برای بازی بسیار مهم با اتلتیکو هستیم و برای کسب بهترین نتیجه در این مسابقه کاملا متمرکز شده ایم."

مسی از دیدار امشب به عنوان دیداری بسیار مهم یاد کرده و این نشان می دهد که پیروزی در این مسابقه تا چه اندازه برای بارسایی ها حائز اهمیت است.

ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: