کد خبر: ۶۵۵۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶
تعداد بازدید: ۷۶۷

انریکه: با شکست رئال مادرید به قهرمانی نزدیک تر می شویمسرمربی بارسلونا معتقد است که با شکست رئال مادرید به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیک خواهند شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس بارسلونا شنبه شب در هفته سی و یکم لالیگا میزبان رئال مادرید است. لوییس انریکه در نشست خبری پیش از بازی گفت: به بهترین شکل ممکن خود را برای این بازی آماده کردیم. از امتیاز میزبانی برخورداریم. همچنین بازیکنان حاضر در تیم ملی بازگشته اند. به جز آسیب دیدگی جزئی متیو نقطه منفی دیگری در تیم وجود ندارد. هدفمند و آماده به فکر بازی فردا هستیم.

سرمربی بارسلونا افزود: نگران خستگی لوییس سوارس، نیمار و لیونل مسی نیستم. بازی های این چنینی انرژی زیادی از بازیکنان می گیرد و موجب نگرانی ام برای بازیکن خاصی نمی شود.

او در ادامه گفت: اساس بازی مادرید همچون بازی های اخیرش خواهد بود. چند گزینه برای انتخاب دارند. می توانند توپگیری را از میانه میدان شروع کنند یا ما را از زمین خودمان تحت فشار قرار دهند. فردا با یکی از این ها رو به رو خواهیم شد. اگر روش بازی خود را تغییر دهیم مضحک خواهد بود. تنها یک توپ در زمین است و آن باید برای ما باشد.

سرمربی اسپانیایی درباره گرامیداشت یوهان کرایف فقید اظهار کرد: بارسا روح جنگندگی دارد. باید نسبت به بازی خوشبین باشیم. کرایف دوست داشت پیروزی با نمایش درخشان به دست آید و تیم شایستگی برد در زمین را داشته باشد.

انریکه درباره شانس مادرید در قهرمانی لالیگا در صورت پیروزی در این بازی گفت: پیشگو نیستم. نمی دانم فردا چه اتفاقی خواهد افتاد. این موضوع برایم جذابیت کمی دارد. به کسب پیروزی و مسائل قابل کنترل علاقه مند هستم.

سرمربی آبی اناری ها آمار مسی را فوق العاده خواند و افزود: بازیکنی نتوانسته است 500 گل به ثمر برساند. مسی همچون دیگر بازیکنان تیم دیوانه کسب پیروزی و خوشحال کردن هواداران است.

انریکه خواستار حمایت هوداران شد و افزود: درست است که در ظاهر شرایط به نفع ما است اما تا شروع بازی نمی توان هیچ حدسی زد. باید با حفظ توپ کار را برای حریف سخت کنیم. البته این کار آسان نیست. حمایت هواداران به این روند کمک خواهد کرد. منتظر حمایت آن ها در بالاترین حد ممکن هستم. امیدوارم هوداران همچون همیشه ما را تشویق کنند اما برابر حریف همیشگی این حمایت باید بیشتر باشد.

او درباره شرایط نیمار گفت: ممکن است همچون دیگران در وضعیت نامتعادلی قرار بگیرد. تنها باید احساسات خود را کنترل و آرام کند.

انریکه این بازی را تنها برای سه مهاجم تیمش ایده ال نمی داند. او در این باره اظهار کرد: این بازی دو تیم است. مهاجمان نیاز دارند تا توپ در شرایط خوبی به آن ها برسد. همچنین باید در پرس به دیگر بازیکنان کمک کنند. باید تیم کاملی باشیم که هر بازیکن مکمل دیگری باشد.هر امتیاز نقش مهمی در نزدیک شدن به قهرمانی دارد چون در هفته های پایانی لالیگا به سر می بریم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: