کد خبر: ۶۵۵۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
تعداد بازدید: ۹۶۵
کودک سه ساله مشهدی به دلیل بازی با وسایل آتش زا در سایه غفلت والدین صبح روز سه شنبه نخستین حادثه را در شهر مشهد رقم زد و یک منزل مسکونی را به آتش کشید.
  صبح امروز یک کودک بازیگوش سه ساله در حالیکه در غفلت والدین خود مشغول بازی با وسایل آتش زا و کبریت بود دچار حادثه شد و واحد مسکونی واقع در طبقه دوم یکی از مجتمع های مسکونی واقع در کوی کارگران مشهد را طعمه حریق کرد.

مدیر روابط عمومی و بین الملل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در تشریح جزئیات این حادثه به مهر گفت: صبح روز سه شنبه با طلب استمداد شهروندان و اعلام آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی واقع در کوی کارگران اتش نشانان این سازمان برای نجات حادثه دیدگان و اطفای حریق وارد عمل شدند.

کودک ۳ ساله مشهدی خانه را به آتش کشید +عکس

حسین خاکپور بیان کرد: در همین راستا گروه اطفای حریق و نجاتگران سازمان آتش نشانی از ایستگاه های دو، ۲۰ و همچنین ۲۴ به محل حادثه واقع در کوی کارگران و خيابان بنی هاشم اعزام شدند.

وی افزود: با اعزام چهار خودروی آتش نشانی و حضور ۱۲ آتش نشان در کمترین زمان ممکن نسبت به اطفای حریق در این واحد مسکونی که در طبقه دوم واقع شده بود اقدام شد و حادثه دیدگان از جمله کودک خردسال سه ساله بدون هیچ آسیبی با استفاده از تجهیزات بکار گرفته شده از کانون حریق نجات داده شد.

 مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: