کد خبر: ۶۵۵۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
تعداد بازدید: ۳۸۱
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از نجات خانواده‌ 4 نفره از مرگ حتمی بر اثر گازگرفتگی خبر داد.
نجات خانواده چهار نفره از دست قاتل خاموشجلال ملکی ، افزود: در ساعت 3:36 بامداد امروز حادثه گازگرفتگی در خیابان‌ کلهر به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و ماموران ایستگاه 52 به محل حادثه اعزام شدند. این حادثه گازگرفتگی در یک ساختمان چهار طبقه 8 واحدی و در طبقه دوم آن رویداد. در این واحد 60 متری خانواده ای چهار نفره زندگی می‌کردند که همگی در این حادثه دچار گازگرفتگی شدند.

وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که پیش از رسیدن آتش‌نشانان بستگان این خانواده در منزل را باز کرده و با وضعیت بی‌حال این خانواده مواجه شدند. در این حادثه یک آقای 34 ساله، خانم 32 ساله و دو دختر بچه 3 ساله بر اثر انتشار گازهای منوکسید کربن دچار مسمومیت شدند که بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی روشن بودن آبگرمکن دیواری و استفاده از شومینه همراه با بسته بودن تمامی در و پنجره‌ها را علت این حادثه خواند و افزود: عملیات نجات در ساعت 4:17 به اتمام رسید.

ملکی بااشاره به وقوع تصادفی در جاده دماوند گفت: در ساعت 17:19 حادثه تصادف در مسیر شرق جاده دماوند نرسیده به پل شهید بابایی به سازمان آتش نشانی اعلام و ماموران ایستگاه 26 به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی سواری پراید با پنج سرنشین با یک دستگاه کامیون برخورد کرده که چهار نفر از سرنشینان خودروی پراید دچار آسیب‌دیدگی‌هایی شده بودند که سه نفر از آنها وضعیت وخیمی داشتند که به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی تاکید کرد: در ساعت 17:15 این عملیات به پایان رسید.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: