کد خبر: ۶۵۵۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
تعداد بازدید: ۶۸۸
سرپرست تیم پرسپولیس می‌گوید همه باید از تیم ملی حمایت کنند تا این تیم به جام جهانی صعود کند.
خوردبین: تیم ملی برای صعود به جام‌جهانی به حمایت همه‌جانبه نیاز داردمحمود خردبین در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار کرد: اردوی خوبی را در عمان برگزار کردیم و در آنجا دو بازی دوستانه خیلی خوب انجام دادیم که به روند آماده‌سازی ما کمک کرد. ما مقابل العربیه که یکی از تیم‌های قدرتمند عمان محسوب می‌شود بازی کردیم و به پیروزی خوبی هم رسیدیم. در ادامه مقابل تیم السیب به میدان رفتیم و در حالی که یک بر صفر پیش بودیم بازیکن آنها با فرشید احمدزاده درگیر شد و در ادامه بازی به تشنج کشیده شد بنابراین تصمیم گرفتیم بازی را نیمه کاره تمام کنیم.

وی افزود: فکر می‌کنم این اردو روی آمادگی بازیکنان ما تاثیر مثبت داشت و الان همه چیز خوب است و آماده‌ایم لیگ را مجددا با قدرت اغاز کنیم. امیدواریم بتوانیم مقابل سیاه جامگان به پیروزی برسیم تا روند خوبمان ادامه پیدا کند.

خوردبین در ادامه درباره پیروزی ایران مقابل عمان هم گفت: باید عمان را شکست می‌دادیم. فکر می‌کنم تیم ایران بازی خوبی را مقابل عمان به نمایش گذاشت و همه از آن راضی هستند. کار سخت‌ تیم ملی آغاز شده است و به اعتقاد من اگر می‌خواهیم به جام جهانی صعود کنیم باید همه دست به دست هم دهیم و از تیم ملی حمایت کنیم و هر امکاناتی که لازم هست برایشان فراهم کنیم. این همه زمین خوب در ایران وجود دارد چرا نباید تیم ملی یک زمین خوب برای تمرین داشته باشد؟

وی خاطر نشان کرد: البته کفاشیان مدیر لایقی است و مطمئتا امکانات لازم برای تیم ملی فوتبال ایران فراهم می‌کند. فراموش نکنید اگر تیم ملی به جام جهانی صعود نکند فوتبال ما لطمه می‌خورد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: