کد خبر: ۶۵۵۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸
تعداد بازدید: ۹۲۱
چهار دانشجوی دانشگاه سلطنتی کشاورزی واقع در سایرن‌سستر بریتانیا در معرض اتهام تجاوز به یک زن قرار گرفته اند.
دانشجوی برگزیده به جرم آزار دختر همکلاسی بازداشت شد

4 دانشجوی پسر دانشگاه سلطنتی کشاورزی واقع در سایرن سیتر، گلاسترشر به اتهام آزار و اذیت یک زن جوان در طی مراسمی سالیانه در کالج در دادگاه حاضر شدند. این تجاوز در می سال 2014 رخ داده، اما این چهار نفر اتهامات وارده را قبول ندارند. طبق گفته اعضای هیئت منصفه این دادگاه فیلمی از این حادثه شوم وجود دارد که مهر اثبات این قضیه محسوب می شود.
تدی داف 22 ساله، جیمز مارتین20 ساله، لئو ماهون22 ساله و پاتریک فاستر 22 ساله تمام اتهاماتی که با آن روبرو هستند را رد کرده اند. هیئت داوران این دادگاه متشکل از 6 مرد و 6 زن بودند در دادگاه گلاستر برای رسیدگی به این پرونده حضور داشتند. وکیل مدافع این زن برای دفاع از حقوق موکل اش صبح چهارشنبه (دیروز) در دادگاه حاضر بوده و طبق گفته ایشان این فیلم مستهجن به رغم کوتاه بودن اش دلیل محکمی بر وقوع جرم توسط این 4 نفر محسوب می شود. طبق نظر دادگاه این 4 متهم تا صدور رای نهایی دادگاه بطور موقت آزاد هستند.

رکنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: