کد خبر: ۶۵۵۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳
تعداد بازدید: ۶۷۶
بوستان 35 هکتاری رازی در مرکز شهر تهران با امکانات دریاچه مصنوعی، ماهیگیری، قایق سواری، فانوس دریایی، پیست دوچرخه سواری و پینت بال، بازارچه صنایع دستی و فضای سبز متنوع و زیبا آماده میزبانی از شهروندان در روز 13 فروردین است.

 بوستان 35 هکتاری رازی، میزبان پایتخت‌نشینان در روز طبیعت امیر حسین عساری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 ، گفت: وجود بوستانی بزرگ در مرکز شهر تهران با دسترسی راحت و امکانات تفریحی ارزان، متنوع و جذاب از ویژگی‌های بارز پارک رازی است که علاوه بر زیبایی‌های بسیار، مکان مناسبی برای تفریح خانواده ها در روز طبیعت است. 

به گزارش ایسنا، عساری افزود: بوستان رازی از معدود بوستان‌های شهر تهران است که دارای دریاچه مصنوعی زیبا به همراه فانوس دریایی بزرگ است و فرصت خوبی نیز برای ماهیگیری و قایقرانی در آن فراهم شده است.

به گفته معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 11، زمین بازی کودکان ، زمین اسکواش، باشگاه پینت بال، زمین فوتبال، جاده سلامت (مسیر ورزشی با امکانات ورزشی )، زمین اسکیت، باشگاه روباز پینگ پنگ، پیست دوچرخه سواری، سفره خانه سنتی، رواق های فراغتی و نمایشگاهی و کبوتر خانه از دیگر امکانات تفریحی و گردشی بوستان رازی است.

وی همچنین به تنوع گیاهی بوستان رازی اشاره کرد و ادامه داد: انواع درختان از جمله چنار، اقاقیا، سرو نقره‌ای، بلوط، گل یخ، کاج، سدروس، زیتون، بید مجنون، افرا، زبان گنجشک، صنوبر، ارغوان، تبریزی و گل‌های فصلی بسیار زیبا در این بوستان وجود دارد.

بنابر اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه 11 تهران، عساری ضمن دعوت از شهروندان برای گذراندن روز طبیعت در بوستان رازی، بر حفاظت از محیط زیست و مراقبت بر نریختن زباله در فضای پارک تاکید کرد.

بوستان رازی در خیابان کارگر جنوبی نرسیده به میدان رازی قرار دارد و از خیابان‌های قزوین و شهید مرادی نیز قابل دسترسی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: