کد خبر: ۶۵۵۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
تعداد بازدید: ۴۳۳
مدیرکل تعاون و پشیبانی وزارت آموزش و پرورش از اسکان و پذیرش بیش از 11 میلیون نفر روز مسافر درستادهای اسکان فرهنگیان سراسر کشور تا دوشنبه نهم فروردین 95 خبرداد .
بیش از 11 میلیون نفر روز مسافر در ستادهای اسکان فرهنگیان اسکان یافتندبه گزارش روز چهارشنبه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، فرشید سیاری با بیان این که تا نهم فروردین ماه 95، 11 میلیون و 32 هزار و 931 نفر روز در مراکز اسکان موقت فرهنگیان سراسر کشوراسکان یافته اند، اظهار کرد: 4 میلیون و 341 هزار و 395 نفر در قالب 923 هزار و 701 خانوار فرهنگی و غیر فرهنگی پذیرش شده اند.
وی تصریح کرد: استان های فارس، اصفهان ، هرمزگان، خوزستان و خراسان رضوی به ترتیب بیشترین پذیرش را تاکنون داشته اند.
به گزارش ایرنا، با توجه به گردش کاری تعریف شده از سوی ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش، محل اسکان موقت مسافران نوروزی در مدارس اعم از ویژه، الف، ب و ج طراحی و در این رابطه تخفیف ویژه ای برای فرهنگیان و کارکنان دولت در نظر گرفته شده است.
مدارس گروه ویژه دارای اتاق های مجهز به تخت، فرش، یخچال، تلویزیون، وسایل گرمایشی و سرمایشی، پتو و بالش و حمام و آشپزخانه مشترک و مدارس گروه الف دارای اتاق هایی مجهز به فرش، پتو، بالش، خنک کننده و گرمازا، یخچال و تلویزیون اختصاصی و حمام و آشپزخانه مشترک است.
مدارس گروه ب شامل مدارسی هستند که دارای اتاق های مجهز به فرش، پتو، بالش، وسایل خنک کننده و گرمازا بوده و یخچال، تلویزیون، حمام و آشپزخانه به صورت مشترک است و مدارس گروه ج دارای اتاق های مجهز به فرش یا موکت و حتی الامکان پتو بوده و یخچال، اجاق گاز و تلویزیون مشترک دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: