کد خبر: ۶۵۴۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
تعداد بازدید: ۵۳۴
سرپرست سامانه 137 مدیریت شهری سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به فعالیت شبانه روزی اعضای سامانه 137 مدیریت شهری برای خدمت رسانی به مهمانان و شهروندان تهران گفت: روزانه 2000 تماس با سامانه 137 برای طرح مهمان طهران می شود.
برقراری روزانه 2000 تماس برای طرح سعید رحمانی در بازدید از ستاد گردشگری شهرداری تهران با اشاره به طرح مهمان طهران برای ارتقای سرانه های گردشگری پایتخت گفت: در این راستا نیروهای سامانه 137 برای پاسخگویی مناسب به شهروندان و گردشگران تهرانی بسیج شده‌اند.

بنابراعلام ستادگردشگری، وی با اشاره به اینکه می‌توان از ظرفیت‌های گردشگری پایتخت به عنوان یک منبع درآمد پایدار یاد کرد، اضافه کرد: شهر تهران با توجه به سرانه جاذبه های تاریخی و فرهنگی خود می‌تواند روی موضوع گردشگری تمرکز کرده و از ظرفیت‌های آن بهره ببرد.

رحمانی تصریح کرد: تهران به عنوان پایتخت ایران و ام القرای جهان اسلام باید برای مردم تهران و ایران شناخته شده باشد و طرح مهمان طهران به این شناخت منجر می‌شود.

منبع:ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: