کد خبر: ۶۵۳۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲
تعداد بازدید: ۱۲۷۰
رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف میان سه‌دستگاه کامیون و سواری پژو در بزرگراه بسیج خبر داد.
تصادف سه کامیون و پژو در بزرگراه بسیجسرهنگ مراد مرادی ، در این‌باره گفت: در ساعت 13:32 امروز یک دستگاه کامیون در حال حرکت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه بسیج بود که ناگهان در محدوده پل هجرت با دو دستگاه کامیون دیگر و یک دستگاه سواری پژو تصادف کرد و در نهایت پس از برخورد با تیر برق، چندین اصله درخت و دیوار یک منزل مسکونی متوقف شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه دو دستگاه کامیون اسکانیا، یک دستگاه کامیون بنز و یک دستگاه سواری پژو دچار حادثه شدند، اظهارکرد: بررسی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی نشان داد که نقص در سیستم ترمز کامیون سبب بروز این حادثه شده است.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه این حادثه مورد فوتی نداشته است، گفت: اما خسارات ناشی از آن بالا بود.

مرادی رعایت فاصله طولی در حین رانندگی و حرکت با سرعت مطمئنه را دو عامل مهم در پیشگیری از تصادفات و به ویژه تصادفات شهری برشمرد و گفت: رانندگان باید قوانین راهنمایی و رانندگی را همواره رعایت کنند.

منبع:ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: